sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

Let's play! by Iiris 12v

Kaikki jotka lukee Jennin Simsnurkkausta, näki varmaan tämän postauksen? :D Noh, mä löysin omalta koneelta varsinaisen aarrekansion ''Sims 3 kuvat'' josta löytyy mun pelikuvia vuodelta 2011 XD Täyttä Elämää oli just ilmestyny ja niihin aikoihin opin ottamaan screenshotteja pelistä, eli laatukin on sit sen mukasta.
Oon siis ollu sillon 12, en osannu enkä uskaltanu käyttää ladattuja, grafiikat oli mulle vieras käsite ja kaikki simit oli valmiskasvo-tekniikalla.
Rahakoodi oli paras ystävä ja tein joka kerta uuden perheen kun kyllästyin aina edelliseen (I wonder why), kuvissa on seinät alhaalla ja kaikki muutenkin ihan päin helvettiä...
Päätin siis tehdä näistä nyt tälläsen pienen postauksen jotta pääsette tekin myötähäpeämään :D 
Näistä löytyy sit oikeesti kaikkee todella hämärää, en tiiä yhtään että mitä on 12-vuotiaan Iiriksen päässä liikkunu, tuskin mitään, mutta nauttikaa naurakaa!

***

Tässä meidän perhe, äiti, iskä, pikkuveli ja minä :D Yllätyin itekkin et miten realistisen näkösiä oon kaikista saanut, ja jos joku ihmettelee et ''hei 12v ei oo teini'' niin mä olin aikalailla kehitystä edellä ja näytin vanhemmalta mitä oikeesti olin... 
ja kyllä, mulla oli kirkkaanpunaset hiukset 12-vuotiaana


Tässä meidän talo, joka oikeesti näyttää yllättävän realistiselta! :D Autotalli ja iso piha vaan puuttuu


Kuvien laatu on sit tällästä vinoo ja koska grafiikat oli aika alhaiset niin tää tarkkuuskaan ei oo ihan paras mahdollinen... 


Vanhempien makkari josta oon jättäny vaatekaapit pois???


Kodinhoitohuone


Vessa/kylpyhuone
toi pöytä tuolla saattaa ihmetyttää mut meillä oli kylpyhuoneessa tollanen pikkupöytä :DDD


Keittiö, joka on oikeesti tosi samanlainen kun meidän oikee keittiö o_o 
oon ollu melkeen parempi rakentaa ku mitä nykyään :D:Dd


Olohuone josta puuttuu puolet oikeen olkkarin huonekaluista



Eteiskäytävä josta oon jättäny eteisen itsensä pois??? miksi


Pikkuvessa joka on oikeesti paljon pienempi :D


Pikkuveljen huone, tääkin aikalailla samanlainen mitä sillon oli oikeesti


Mun huone, johon ei simssistä löytyny vastaavia huonekaluja ja josta oon jättäny vaatehuoneen pois


Tässä kuva äitistä ja iskästä syömässä :DDD ??
huomatkaa seinät alhaalla -.-.-.-


Minä unelmoimassa laastareista


Oikeesti miks oon kuvannu tällästä


Äiti ja mä juttelemassa


Pikkuveli nukkuu??? MIKS OON KUVANNU TÄLLÄSIÄ


Tein itelleni poikaystävän :):):):) 


Tässä tarvittais nyt facepalm-apina-emojia


Sit oon vaihtanu aktiivisen talouden sen poikaystävän perheeseen, kyllästyin vissiin omaan perheeseen aika nopeesti :D:D


Ja koska oon ollu tosi normaali ja älykäs lapsi niin oon heti laittanu sen jonku naisen kanssa tappelemaan? miksi


Tässä välissä mulla vaihtu hiustenväri takas omaan koska nii vaihtu oikeessaki elämässä!!1


Ja taas se poikaystävä kuvioissa


Poikaystävän perhe on lisääntyny tässä välissä


Niin hienot maisemat 


Poikaystävän isi piikittää porukkaa


Tärkeitä kuvia tontuista


Miks mulle ei nykyää tuu näin hienoja tonttuja :DD


Minä ja veljeni leikkimässä :))) 
meillä ei oo pihalla mitään kiikkulautaa mut tollanen taustalla näkyvä teltta kylläkin :D


Ja nyt vaihtuu perhe... Esittelen teille LUMIKIN! ....????? XD 
sen nimi oli oikeesti Snow White


Tässä Lumikin kakara jonka nimeä en muista


Tässä näkyy vähän Lumikin kämppää 


Lumikki löyti miehen joka on sama sim ku mun poikaystävän isä mut MITÄ MÄ TUOLLA TEEN :DDDDD


Puspus


Kivoja perhosia ja näistä pääsemmekin taas toiseen perheeseen...


LESBO-BARBIE JA SEN PARAS YSTÄVÄ JA TYTTÖYSTÄVÄ TERESA XDDDD
kuinka häiriintyny lapsi oon oikeesti ollu


...


Näitä kuvia oli enemmänkin ja ne oli vaan tämmösiä kuherteluja :D:D


Ja taas uus sim... Tää oli joku tämmönen jonka luonteenpiirteet oli tyyliin poikkeava, paha, pahansuopa jne :D:D Suurinpiirtein inhosin tätä ja taisin tappaakin sen sit loppujen lopuks mut haluaisin vaan taas kysyä että mikähän tää idea tässä oli????


Tässä sen talo...


Koska tää oli sellanen omituinen sim niin tein sille tollasen ihme talon jossa keskikerroksessa oli keittiö ja migreenivessa


Ja sit siellä oli kellari jossa oli sänky ja olohuone ja vitusti lamppuja


Tässä sen muikkiksen tyttöystävä


Tässä on itseasiassa ihan nätti maisema ollakseen ihan peruspelin ilman mitään valaistushackeja


Tässä yhdessä aamupalaa uimapukusillaan


Ja taas vaihtuu perhe/sim...


Maisemakuvia mulla on ihan sairaasti vaikka nää on vaan... tämmösiä


(x) tärkeä


Tällä simillä kokeilin lc:tä mut lopetin jo ennenku se tuli ees raskaaks koska no money no funny


Luvassa kuvasarja täysin turhia mutta todella oleellisia kuvia tän naikkosen elämästä




wat










Todella hieno kuva sen muijan talosta ja tontista


Oletko koskaan miettinyt miltä nämä pulut näyttävät läheltä?


NO TÄLTÄ :D:D:D:D:D


Sit se löyti itelleen miehen












Hiustyylin muutos


Tää tietsikka on Storesta, tosi söpö eikö :):)






Kyllästyin siihen hiustyyliin aika nopeesti ja sit vaihtu tälläsiin


Ja tähän päättyy tän muikkiksen seikkailut...

Tässä on taas näitä mun luovia aivoituksia...


Nää on ton tytön vanhemmat


Ja ne asu tälläsessä upeassa asumuksessa :DDD


Tässä isä...


Ja tässä äiti XD


Mä en yhtää muista et mikä tän perheen idea oli :D Tää tyttö tais olla sellanen kiltti ja ystävällinen ja vanhemmat ilkeitä ja jotain sinnepäin




Ja sit koitin tappaa ne...


Äiti kuoli




...mutta isukki jäi henkiin


Herkkä hetki :')


Aaand a new family again, testasin Lemmikkejä kun se tais ilmestyä tässä näiden ottamisaikaan


Nää eläimet esittää meidän omia irl-lemmikkejä :D




Torahampaat .-.


Mulla lagas kaikki peurat sillon alkuun, ne oli aina tän näkösiä :D




Söpö pesukarhu XD


Ja ihastuttava kissa :3


Yksisarvisvarsa ♥_♥


JA UUSI PERHE TAAS


Sillo Lemmikkien alkuaikoina mulle tuli yksisarvisia ihan kokoajan ja sit otin ne _aina_ perheeseen :Dd
Tälle perheelle tein oikeesti ihan hienon talon, ladatuilla ja sisustusesineillä tosta ois saanu varmaan ihan älyttömän siistin 


Seinät alhaalla vähän pilaa tän hienouden mut siis oon yllättyny siitä kuinka taitava rakentaja oon ollu 12-vuotiaana :D




Toi ruokailutila on ihan sairaan siisti :o Miksen oo nykyää tajunnu tehä tollasta :D












Mut miks yöpöydillä on minikasvihuoneet XDD 





Uutta simiä pukkaa...


Tässä ton muijan talo ulkoapäin


...ja sisältäpäin. Tääkin on ihan kiva kämppä, ladatuilla ja sisustusesineitä käyttämällä tästäkin sais varmaan siistin




Aatelkaa jos oikeesti ois tollaset pelikiikarit ja sit alkaisit leijua ilmassa kun laittasit ne päähän :D


BILEET


Ilmeikkäät simit part. 456


''emo''


Työnnä vaan se jäätelö nenääs :)))


Enkelikakku :O


Söpöjä tonttuja taas 


Barbie löyti uuden muijan :DDDDD


Tää oli vissiin Barbie muokattuna, toi mekko on hirmu söpö ja taitaa olla Storesta jos en iha väärin muista


Ompas kiva paita tuokin :D


Kun lemmikkini olivat vielä kökköjä


Siinä kansiossa on tälläsiä random kukkakuvia simssistä ihan hirveesti :D En tiiä miks, vissiin olin ihan lumoutunu noitten realistisuudesta XD


Muistan nauraneeni tälle kuvalle ihan älyttömästi joskus :DDD 

***
Juuh elikkäs
Nauroin näille ihan helvetisti ja koen järjetöntä (myötä)häpeää 12-vuotiasta itseäni kohtaan... 
En oikeesti tiiä että mitä saatanaa mun päässä on liikkunu noihin aikoihin ja luojan kiitos mun pelaamisen tasokin on vähän parantunut :D
En osaa sanoo näistä enää muuta joten jättäkää kommenttia ja jakakaa omia vanhoja pelikokemuksianne kommenteissa!

4 kommenttia:

  1. Olis viihdyttävämpää lukea jos et kiroilisi niin paljon. Enkä tarkoita että pitää kukkahattutäteilemään, mutta vittu ja saatana särähtää korvaan ikävästi.

    Mutta muuten oikein kiva postaus! Näyttää vähän siltä miltä munkin simit nuorempana! :"D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuten ensimmäisessä postauksessa sanoin, niin oon tosi paha suustani ja yritän sitä täällä vähän hillitä, mut välillä en vaan liikaa jaksa alkaa miettiä sitä että mitä ja miten kirjotan. Koen tän bloggaamisen sellasena ''pään tyhjentämisenä'', eikä se tunnu mielekkäältä jos jokaista sanavalintaa saa alkaa pohtimaan että kuulostaako tää nyt kivalta vai ei.
      Oikeesti oon varsinainen merimies ja jokunen v-sana saattaa yhteenkin virkkeeseen eksyä. Ja mitä näin jälkikäteen itekin tän vielä selasin läpi niin ite en häiritsevässä määrin mielestäni kuitenkaan kironnut, mitä nyt pari helvettiä siellä täällä.
      Pahoittelen kuitenkin jos oikeesti häiritsi!

      Poista
  2. Luen täällä nyt näitä vanhoja postauksia läpi ja ai luoja et nauroin tälle ihan liikaa, erityisesti repeilin tolle pinkin leidin asumuksen kommenteille yms. ::D::D:D:Dddd (Itteäni ei kiroilu haittaa kyl, en ite kiroile mut jostain syystä tykkään miltä se kuulostaa, ja sellanen passiivis-aggressiivinen pään aukominen yksinään on ihan helkkarin hauskaa seurattavaa :DDD)

    Mut joo, tulee hyvin vahvasti mieleen omat TS1-pelailut, sitä ku aloin pelaamaan joskus 9-vuotiaana ja oman pelin ostin 12-vuotiaana :DD Harmi ku niistä ei oo kuvia missään varmaankaan, ostin Keräilykokoelman 14-vuotiaana sen alkuperäsen omani tilalle ja ne vanhat meni varmaan sit siinä, ku tuskin oon osannu ajatellakaan mitään backupeja. Mut joo, oman vanhan minänsä roastaaminen on kans aina hauskaa - kuten myös lukee ku toiset roastaa itteään XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite kans tässä luin nää vanhat omat postaukset läpi ja tää postaus kyl nauratti itteeniki edelleen XD Siis toi vanhoille omille jutuille naureskelu ja nuoremman ittensä roastaaminen on jotenki hirveen viihdyttävää ja just lukee kans ku toiset tekee sitä :DD
      Oon kyl vähä turhan kova kiroilemaa välillä mut koitan ees vähän näissä blogiteksteissä kiinnittää huomioo siihe et joka toinen sana ei ois vittua ja perkelettä vaikka irl ne meinaa tunkee melkei joka toiseen väliin :Dd

      Poista